sobota, 13 sierpnia 2011

Peeling do twarzy Perfecta Dax Cosmetics

Dzisiaj chcę Wam przedstawić najlepsze peelingi na świecie :) To moje dwa ulubieńce-peeling drobnoziarnisty i gruboziarnisty :) 


Drobnoziarnisty ma przezroczystą konsystencję,świeży trochę morski zapach i dość mocno ścierające drobinki.Gruboziarnisty jest kremowej konsystencji,i ma ostre drobinki ze skorupki orzecha.Oba peelingi dość mocno drapią buzię-ja to uwielbiam bo potem jest taka gładziutka:) Najmocniej drapie gdy umyjemy twarz i wytrzemy ją do sucha a potem nałożymy peeling,na zwilżonej twarzy drapanie jest mniejsze.Polecam oba peelingi,ale pamiętajcie-nie można ich używać na popękanych naczynkach oraz dużym trądziku-do takiej cery jest z Perfecty peeling enzymatyczny (to taki,który nie ma drobinek ścierających,tylko rozpuszcza martwy naskórek)-podobno też świetny :)
Cena takiej saszetki to ok.1,50,mnie wystarcza na 3-4 razy na twarz,można też kupić w tubce w okolicach 12 zł.


1 komentarz:

  1. Uwielbiam peeligi! Jednak moim ulubieńcem jest Joanna :) Będę obserwować, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...