piątek, 29 marca 2013

Kolejny eyeliner w mojej kolekcji plus zakupy w Rossku

Święta świętami,ale poza mazurkiem,babką i kurczaczkiem zakupy kosmetyczne muszą być! :D Więc dziś poza zakupami świątecznymi,nogi mnie poniosły do Rossmanna-zobaczyłam w gazetce fajne promocje więc poszłam :) Eyeliner Wibo nie był planowany,ale ponieważ mam już jeden-zielony,o TEN,widząc szary wzięłam bez wahania :)



Na początku ciut się zawiodłam-otwierając go w domu zobaczyłam że jest to nie typowy szary kolor,a szaro-niebieski...


Jednak efekt na powiece mi się spodobał-do brązowych oczu wygląda ładnie :) Tak że jestem zadowolona :) widziałam też z serii Wibo Matte piękny granatowo-szafirowy więc :D



 Do Rosska poszłam z myślą że skorzystam z poniższej oferty:


Czy się udało załapać na gratisowy balsam? widać poniżej :D


 Bardzo mnie to cieszy-za 21 zł krem L'Oreala i wielkie mleczko do ciała,super!
Na poniższą ofertę załapały się moje chłopaki:



 Zapolowałam również na róż Lovely:


 Wybrałam odcień beżowo-brzoskwiniowy nr.2 :)


Dziewczynom szukającym gęstego treściwego kremu do rąk,zachęcam do skorzystania z promocji-krem opisywałam TU :)


Pełna oferta Rossmanna na najbliższe dni jest TUTAJ
Spodobało się Wam coś? a eyeliner jak? :)

9 komentarzy:

  1. Porządne świąteczne zakupy:D
    Byłam w Rossmannie wczoraj i dzisiaj:D efekt? pusty portfel:P
    pozdrawiam i wesołych Świąt życzę!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co tam kupiłaś? idę zerknąć na blog czy coś piszesz :D

      Usuń
  2. eyeliner pieknie sie prezentuje na oczku :) musze upolowac taki odcien bo tylko czarny i złoty mam a jakos do innych nie moglam sie przekonac do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mogę się do czarnego przekonać...za ostro wyglądam :)

      Usuń
  3. Jaka ładna kreska ;) Ja nie mam do tego ręki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jestem początkująca i wbrew pozorom to nie takie trudne-spróbuj :) z lewym okiem mi gorzej idzie,ale daję radę :)

      Usuń
  4. nie byłam jeszcze w Rossie, ale moze sie załapie na ta oferte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzięłam krem do rąk, skoro taki dobry ;)
    fajnie ci w tej kresce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary eye liner- tego jeszcze nie widzialam ;) Wesołych Świąt życzę i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...