środa, 19 lutego 2014

Eveline Mini MAX +nowa współpraca :)

Hejka :)
Dzisiaj prezentacja lakieru do paznokci Eveline Mini Max nr.407.


 To mój drugi lakier z tej serii,pierwszym różowym KLIK byłam zachwycona-zwłaszcza trwałością :)
Ten wybrałam w Biedronce,zachwycił mnie jego blask-bo kolor jest bardziej codzienny,taki brudny róż,natomiast ma mnóstwo srebrzystych drobinek,dzięki czemu pięknie się błyszczy :)
 Obejrzyjcie go sobie z bliska :)



 W przypadku tego odcienia trwałość nie była aż taka zachwycająca jak w poprzedniku-na drugi dzień przytarły mi się końcówki paznokci...dla mnie osobiście nie jest to wielką tragedią bo zmieniam kolory 2-3 razy w tygodniu :)

Tak prezentuje się z daleka:
Będzie mi pasował do szminki Eveline którą zakupiłam kiedyś,o TEJ :) Bardzo go polubiłam,choć ostatnio używałam głównie żywych i ciemnych odcieni :)Ładny czy niezupełnie w Waszym stylu?

No i pochwalę się nową współpracą-napisał do mnie Pan Piotr z firmy Verona Product Professional,mogłam sobie wybrać dwa kosmetyki z serii Ingrid do przetestowania,było ciężko bo zainteresowało mnie dużo więcej :) Paczuszka dotarła,pierwsze testy obu produktów były wczoraj,za jakiś czas opinie :) Bardzo mnie cieszy ta współpraca,mają tyle ciekawych produktów w świetnych cenach :)


Pozdrawiam ciepło :)

34 komentarze:

  1. Bardzo ładny ten lakier do paznokci ;) Ale przy tym taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten lakierek :)))) i gratulacje jeszcze raz współpracy :))) już czekam na recenzje :)) zwłaszcza cienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) testuję cienie codziennie i póki co-super :) ale coś więcej za kilka dni :)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemny lakier:) takie delikatniutki - coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kobiecy i przyjemny dla oka kolorek:) Gratulacje:) Czekam na recenzje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie sypkie sa super, miałam 2 wersje.


    Też dostałam przesyłkę, ale niestety dostałąm coś zupełnie innego niż chciałam - puder (w zupełnie nietrafionym kolorze) i szminkę (też w nieciekawym kolorze). Nie jestem więc w stanie tego "przetestować".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej to szkoda że nie dostałaś tego co sobie wybrałaś...

      Usuń
  7. Podoba mi się lakier i gratuluję współpracy noi zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest ten lakier
    gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczny kolor tylko z serii holograficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek, mi się podoba :D
    widze sypkie Cienie z ingrid :D ! czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak je zobaczyłam w katalogu to me brązowe oczy się aż zaświeciły z ciekawości :D

      Usuń
  11. Ten kolorek kojarzy mi się z jednym lakierem Orly który mam i bardzo go lubię :)
    Jeśli chodzi o współpracę to lubię takie kosmetyki bo dzięki takim testom można trafić na niezłe perełki za niską cenę o których nie miałyśmy pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) już znalazłam perełkę-cienie,są świetne! niedługo recenzja :)

      Usuń
  12. bardzo fajny kolor :) i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lakiery z tej serii Eveline. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor. Lubię takie. Gratuluję ciekawej współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie fenomenalne drobinki! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier z drobinkami dobrze prezentuje się do słońca, w lecie takimi lubię malować paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda przepięknie! Fajnie, że Eveline stworzyło taką ładną kolekcję tanich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne paznokcie :) a lakier też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy:) strasznie mi się podoba ten kolor:) jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam lakier, pisałam o nim pod koniec grudnia i do tej pory go uwielbiam i ciągle używam - jest piękny! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ten lakier;) coraz bardziej mi się podobają takie brokatowe cudeńka;) Gratulacje współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak najbardziej mój odcień ale nigdzie takiego nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancko prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba go mam... Oglądając go u Ciebie, chyba będę musiała sprawdzić czy u mnie wygląd równie fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny kolor, pięknie się prezentuje i z bliska i z daleka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...