niedziela, 17 sierpnia 2014

Eveline MiniMax 601

Cześć Kochane :)
Dziś jeden z moich ulubionych lakierów-serię MiniMax od Eveline lubię bardzo,mam kilka kolorów :)
Będąc w Rossmannie poszłam więc do szafy Eveline i wygrzebałam takie oto cudo :)


Lakier ma nr.601 i cudooowny ciemnomalinowy kolor :) Lub wiśniowy...sama nie wiem :) Zachodzi już pod bordo,ale ma żywy soczysty i wyraźny kolor :)
 Miałam problem przy robieniu zdjęć...na zdjęciach wychodziła żywa pomidorowa wręcz czerwień,musiałam podkoloryzować w edytorze,robiłam to z łapą przy monitorze żeby jak najlepiej oddać jego odcień :)
 Lakier świetnie kryje-na zdjęciach widzicie jedną warstwę! a sam lakier nie jest jakiś mega gęsty,tylko dobrze napigmentowany :)
 wykończenie gładkie,bez drobinek,perły.Ma za to ładny zdrowy połysk.Trwałość jak to przy MiniMaxach świetna,co prawda na 9 dni jak na opakowaniu na pewno nie liczmy,ale u mnie w 4 dniu się dopiero końcówki przecierają.
 Na ostatnim zdjęciu poniżej dołożyłam drugą warstwę lakieru-czyż nie jest cudny? <3
Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Zazdroszcze Ci paznokci, sa piekne i takie dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, i jedna warstwa ma dobre krycie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) mam bardzo podobny tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie lakiery z tej serii, sama mam 3 :)
    nie chce mi sie leciec na gore sprawdzac numerki, ale jestem przekonana ze 601 wlasnie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny! :)
    Ja póki co z Eveline z tej serii mam tylko 2 buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę serię Eveline:) kolor taki żywy, ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. również posiadam ten lakier, 2 wartwy i piękny kolor wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolor lubię tą serię lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście kolorek przepiękny :) Jejku, ale masz piękne paznokcie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny, ale niestety same lakiery są średniej jakości. Mój odprysnął już po dwóch dniach, po czterech nadawał się tylko do zmycia. Niestety nie spełnia obietnic producenta :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery Mini Max to moi ulubieńcy, nawet teraz mam holograficzny na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne i długie pazurki!
    Kolorek bardzo fajny, lubie takie jesienią.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...