piątek, 13 marca 2015

Malinka ze złotem Eveline MiniMax

Hejka :)
Dzisiaj lakier do paznokci Eveline Mini Max w odcieniu nr.004 :)

Bardzo lubię lakiery Mini Max,mają płaski szeroki pędzelek,którym super się maluje :)
Odcień 004 to kolor malinowej czerwieni,z drobinkami w kolorze malinowym i złotym-z przewagą tego drugiego :)
 Lakierowi konieczne są dwie warstwy-pierwsza jest prześwitująca,taka żelowa,galaretkowa.Druga gwarantuje super krycie. Wysychanie? Mega szybkie :)
 No i nie obyło się bez wad...kocham lakiery Mini Max,zawsze były mega trwałe,a ten mnie ciut zawiódł,bo po dwóch dniach zaczął mi odpryskiwać...co mi się nie zdarza praktycznie nigdy z żadnym lakierem-jak już coś to się ścierają na końcach.Więc musiałam zmyć.

Znalazłam jednak na niego sposób-nakładam jedną warstwę na inny lakier (tutaj na Lovely)
i trzyma się świetnie,wygląda też fajnie :)

Co do zmywania to troszkę ciężko,ale bywało gorzej :) Mimo wszystko go lubię-i tak zmieniam lakiery na paznokciach 2-3 razy w tygodniu :)

Do napisania w niedzielę,będę mieć dla Was czekoladowo-owocowy post :)

21 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor, sam mi się bardziej podoba, niż pomalowany na innym

    OdpowiedzUsuń
  2. na innym lakierze więcej głebi ma- bardziej mi się wtedy podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nawet podobny teraz lakier na pazurach, tylko uzyskałam go nakładając top : )

    OdpowiedzUsuń
  4. W butelce mi się podoba, ale na paznokciach juz nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten lakier, a jak drobinki się zmywają? Obie wersje mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się targają waciki,ale ogólnie nie tak tragicznie :)

      Usuń
  6. W słoiczku faktycznie wygląda jak malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie prezentuje się na pazurkach,...szkoda tylko, że tak słabo z trwałością :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor śliczny, szkoda że nie jest trwały:(

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny odcień podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię lakiery z Eveline :) Kolor tego jest bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wielki plus za szybkie wysychanie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...